2021. június 24., csütörtök

A Táska

 Az egész úgy kezdődött, hogy több éve vettem egy fehér, sok zsebes, sok rekeszes vászontáskát. Annyira megszerettem, hogy annak a mintájára akartam varrni egyet sötét színből. Sokáig nem találtam hozzá megfelelő anyagot, csak a belsejéhez, azt is már vagy 6 éve... 

Tavaly viszont ráakadtam Az Anyagra, és mára megvarrtam belőle A Táskát. 

Ha bárki előre szólt volna, hogy 38 anyagdarabot kell hozzá kiszabni, és hat napig fog tartani elkészíteni, akkor lehet, hogy egyszerűbb felhasználási módot találok az anyagnak, így viszont csakazértis megcsináltam ❤️❤️❤️










2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett, le a kalappal! Hol találtad a szabásmintát?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Egy meglévő táskámat mértem le, és az alapján varrtam.

      Törlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...