2021. október 6., szerda

Queen of Fairies - 56. nap

Januárban úgy mutattam az előző fázisképet, hogy " idén is csak ezen dolgozom, és nem is teszem le addig, amíg el nem készül."

Hát öhöm, az úgy alakult, hogy pár újabb hímzősnap után letettem, februárban befejeztem a homokórát, márciusban elkészült a könyveskuckó makett (a második távoktatásos karantén első hetei alatt), áprilisban kész lett az erdei sárkány,  a téli tájkép és az elegáns Winter Whisper,  Júniusra készült el az őszi tájkép, amellyel díjat is nyertem, megvarrtam A Matekos Táskát, júliusban elkészült a matekos-békás hímzés, augusztusban Anna rókás "babaköszöntője", és szeptemberben végre ismét elővettem a gyönyörű tündérkirálynőmet. 

Annyit megígérek, hogy addig hímzem a végtelen szoknyáját, amíg meg nem unom, akkor viszont előveszek két teljesen előkészített, különleges, kisebb karácsonyi projektet ;)

2 megjegyzés:

  1. Igen, az élet gyakran felülírja az ígéreteket. egyszer majd csak elkészül, addig pedig gyönyörködtess minket a szebbnél szebb munkáiddal.

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...