2022. január 28., péntek

Sárkánypikkely-szett

Bár 1990 óta fűzök gyöngyöt, csak 2006-ban kezdtem pontosabban számon tartani az alkotásaimat, köszönhetően a digitális fényképezőgépnek. Az Amidala-szettet 2011-ben fűztem, ez volt a 7. szettem. A közepén lévő gyönyörű kékes-zöldes-bordó Swarovski rivolinak a neve Sphinx, és már akkor is ritkaságnak számított. Rengeteget hordtam, egyik kedvenc ékszerem volt, de sajnos a rivoli hátoldaláról elkezdett lekopni a bevonat. Akkor még nem volt hosszútávú tapasztalatom a rivolikkal kapcsolatban, hogy érdemes a hátoldalt megóvni, és teljesen begyöngyözni...
Pár napja viszont bevillant egy ötlet, mi lenne, ha körömlakkal próbálnám kijavítani a hátoldalt. Persze ehhez szét kellett bontani, de jelenlegi állapotában úgysem hordtam, és fényképen úgyis meg van őrizve az eredeti állapota. Persze a végeredmény nem lett pont olyan, mint vadonaújan, de annál jobb lett, mint volt.
Sárkánypikkely-szettnek neveztem el ezt a kollekciót, bár a speciális alakú kékeszöld gyöngy neve Ginko. A fülbevalót képről fűztem (ugyanolyan, mint a 89. szettem fülbevalója), a medál Nela Kábelová: Chrysanthemum mintája alapján készült, csak kisebb rivolival és kevesebb szirommal, a karkötőt pedig Norma Jean Dell: Lacey Gingko Bracelet alapján fűztem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...