2023. december 23., szombat

Japanese Maiden - 10. nap

2022. november 10-én kezdtem hímezni. Itt tartok a 10. hímzősnapon, a külső rész egynegyede van kész.


A készletet 2006-ban kaptam szülinapomra. A fonalakat már akkor szétválogattam, bár tudtam, hogy nem rögtön fogom elkezdeni. Arra mondjuk nem számítottam, hogy 16 év telik el...

"A japán menyasszony ruháját (uchikake) díszítő darvak a tisztaságot és a hűséget szimbolizálják, fejdísze (tsuno-kakushi) pedig az alázatosságot."

40 színt + aranymetál fonalat tartalmaz.
49-fajta kereszt- vagy félöltést, 12-fajta kontúrt (backstitch és couching), 4-fajta franciacsomót kell hímezni, ezenkívül kell még "kötelet sodorni" (cording) és bojtot gyártani (tassel).

216 x 216 = 46 656 öltésből áll, majdnem telibe hímzett.
Mivel 18-as ekrü Aidára készül, mindössze 30 x 30 cm lesz.

1 megjegyzés:

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...