2008. július 18., péntek

Az én üveggolyóm

Az én üveggolyóm akruciptől érkezett.
A játék lényege, hogy az ábécé minden betűjéhez meg kell találni a rám legjellemzőbb szavakat, gondolatokat.
Mintha üveggolyón keresztül betekinthetnétek, és megleshetnétek eddig ismeretlen oldalamait.

a - Attila és Anna, férjem és kislányunk ❤
á - álom, sokszor álmodom kalandos történeteket
b - béka, (nagy, puha, kövér), bagoly, kedvenc állataim
c - computer, munkaeszköz és igen hasznos tárgy
cs - család, nagyon jó, hogy van
d - Detti, más becézést nem szeretek, kivéve a Tündérkét :-)
dz - bodzaszörp, mmmmm
dzs - dzsóker, nagy családi kanasztapartik
e - ELTE, eseménydús egyetemi éveim
é - édesség, jöhet minden formában
f - Flower Fairies, kedvenc tündéres sorozatom
g - gömb, nagyon szabályos mértani forma
gy - gyöngy, nem szorul magyarázatra :-)
h - humor, a nevetés meghosszabbítja az életet. 100 év múlva ellenőrzöm, igaz-e :-)
i - Isten, Gondviselés, Végtelen
í - ízeltlábúak, ki nem állhatom őket
j - jelen pillanat, igyekszem benne élni
k - kék, kocka, kedvenc színem és kedvenc mértani formám
l - 1. logika, annyira egyszerű, mégis bosszantóan sok logikátlanság van a világban
- 2. latin, jó volt négy évig tanulni, nagyon szeretem a nyelveket
ly - lyuk, muszáJ, stb., szinte fáj, ha helyesírási hibát látok
m - mami, drága édesanyám, ma lenne a születésnapja…
n - nosztalgia, olyan ősi emlékeket rejtenek a dobozaim, hogy ihaj
ny - nyugodt, ilyen a természetem
o - olvasás, remek kikapcsolódás, sajna nem lehet közben hímezni (próbáltam)
ó - óra, túl kevés van belőle egy nap
ö - önzetlenség, nehéz, de törekszem rá
ő - ő, a nagy Ő-t én már megtaláltam ❤
p - precizitás, pontosság, ez sok más tulajdonságom alapja
q - quilt, foltvarrás, tervbe vettem, hogy kipróbálom
r - rend, szeretem rakni, megtartani, átrendezni, vagy csak rendezgetni
s - segítség, néha adni nehéz, néha elfogadni
sz - szeretet, a legeslegfontosabb ❤
t - testvér, van belőle három
ty - tyúk, falu, udvar, nagymamám
u - utazás, sokfelé jártam, még több helyre szeretnék elmenni
ú - újdonság, jó dolog, bár néha feleslegesen ragaszkodom a régiekhez
ü - ünnep, szebbé teszik az előkészületek
ű - űr, sosem ismerhetjük meg a titkait teljesen
v - varrógép, sosem gondoltam, hogy ennyire fogom szeretni használni
w - Wilbur Smith, letehetetlenül izgalmasak a könyvei
x - xszemezés, ez könnyű volt :-)
y - Y-vágás –> boncolás –> jó krimiket olvasni és nézni
z - Zorán, kedvenc zeneszerzőm
zs - zsemlegombóc és vadas, sok-sok szósszal

Mivel az üveggolyó gurul, továbbgurítom én is Ancsának, Györgyinek és Sofie-nak :-)

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm az üveggolyót, készül az enyém is, csak most kicsit megakadtam vele a borús kedvem miatt (nem szeretném úgy készíteni). Érdekes volt olvasni a Tied:-)

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...