2009. február 19., csütörtök

Születésnap + játék

A blogom ma ünnepli az egy éves születésnapját :-)))

Az nem volt kétséges, hogy ez bekövetkezik, csak azt nem lehetett tudni az elején, hogy magamnak írom, vagy lesznek olvasóim is, netalántán megunom és abbahagyom az egészet.
Nos, ez alatt az egy év alatt született 142 bejegyzés, és épp ezen a héten a látogatottság-számlálóm túllépte a tízezret! :-))

Úgyhogy köszönöm Nektek, hogy kíváncsiak vagytok rám, meglátogattok, hozzászóltok és figyelemmel kíséritek munkáimat és életem eseményeit! :-)

Tehát kedves Olvasóim, mivel leginkább Ti inspiráltok a blogírásra, egy meglepetéssel készültem nektek, és játékra hívlak benneteket.
Íme három gyöngykarkötő:


Írjatok hozzászólást, hogy miért szeretitek a blogomat olvasni, mi tetszik benne, vagy csak hagyjatok egy sort emlékül, és február 23-án hétfőn 18:00-kor Anna kisorsol közületek valakit, aki választhat egyet a karkötők közül :-))

17 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szeretem az irásaid, a munkáidat, mert nagyon szépek, egyediek. (Főleg a kulcsocska)
    A karkötők is szépségesek.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én mióta rádtaláltam, rendszeresen jövök megcsodálni a munkáidat. Nagyon szépek is igényesek. Mindig valami különleges dolgot alkotsz. :)
    A gyöngyfűzésért külön irigyellek, mert azzal még nem mertem probálkozni.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Tündérke!
    Olyan tündériek a munkáid ezért mindig olvasgatlak.Az ajándékod is csábitó.Kivánok sok szép kézimunkás napot!

    VálaszTörlés
  4. szi, gratula a szülinaphoz és a tízezres látogatottsághoz!!!
    Én azért jövök, mert szeretem nézni a képeket amiket készítessz, mert olyan nyugalom árad a soraidból és mert személyesen is ismerlek.
    További sok szép bejegyzést kívánok! magunknak is;o)
    a nyeremény nagyon csábító, különösen a fekete tetszik:o)

    VálaszTörlés
  5. Megvallom az őszintét én az nlc-s közös "ősezeregyéves múltunk" miatt járok hozzád...nameg persze, mert érdekelnek a munkáid ;)Alkoss továbbra is ilyen szépeket, várom a zöldségeskertes tűpárnát!!

    VálaszTörlés
  6. Boldog szülinapot a blognak és az írójának! :) Én a gyöngyeid miatt szeretek nagyon idejárni, meg hát egyszerűen "csak"!

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok az első születésnaphoz:-)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Miért is olvaslak? hm hát mert mindig alkotsz valami szépségeset, és szeretem a jó ötleteke begyűjteni :) És hát mert kiváncsi vagyok hogy mi van Veletek :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Boldog BLOGSZÜLETÉSNAPOT! és természetesen GRATULÁLOK A RENGETEG OLVASÓHOZ!
    Személyszerint azért olvaslak, mert a blogod nagyon igényes, és szépnek találom a munkáidat! Gratulálok és sok sikert a folytatáshoz!

    VálaszTörlés
  10. szia:)

    szeretnék én is boldog szülinapot kívánni:)
    nem régóta olvaslak mint tudod a héten találtam rád, de meg kel mondjam tetszik amiket csinálsz ezért is jövök vissza:) egyre többször:)

    VálaszTörlés
  11. Az a bordó karkötő nagyon csábító :-)
    Boldog blog-szülinapot neked!

    VálaszTörlés
  12. Boldog blogszületésnapot!
    Szerintem nem kell írnom, hogy miért olvaslak.... kíváncsi vagyok, hogy mik történnek veletek, miket alkotsz...még legalább 10000 látogatót az elkövetkezendő évre is! puszi

    VálaszTörlés
  13. Boldog születésnapot :) Engem nem kell sorsolni, csak szerettem volna boldogságot kívánni és még sok-sok bejegyzést :)

    VálaszTörlés
  14. Azért olvaslak, mert szeretek rácsodálkozni arra, hogy milyen gyönyörűségeket alkotsz, míg nekem alig jut időm valamire!
    Puszi Nektek, és még sok-sok bejegyzést!

    VálaszTörlés
  15. Nem túl rég olvaslak, de nagyon tetszenek a munkáid. Főleg azok amik nekem is tervben vannak ( a pillangós tűpárna és az ablakos tavasz) Boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  16. Boldog szülinapot!!!
    Azért szeretem a blogodat, mert nagyon ízléses, szép munkákat készítesz, öröm látni őket . Na és persze engem is inspirálnak ezek a szép dolgok:))))

    VálaszTörlés
  17. Szia !
    Időnként ide tekintek.
    Gratulálok a születésnaphoz !
    Érdekes embernek gondollak, nem korlátozod a hozzászólókat, ez önmagában is figyelemre méltó !
    nem kívánom, hogy közelebbről megismerkedjünk, a nyíltságod az, ami megfogott , azt hiszem !
    Azaz, nem is tudom, miért vagyok itt..........
    Én.

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...