2009. június 3., szerda

Áprilisi és májusi jelentés

Még adós vagyok az áprilisi jelentéssel is:
- befejeztem a magasságmérőnek a mércéjét (még fagolyókat kell szereznem a felfüggesztőpálca szélére, akkor fogom készre varrni),
- hímeztem egy kicsit a sast,
- sokat hímeztem egy titkos projektet, amiről a jövő hét után fogok beszámolni,
- majdnem kész lett egy gyöngyös fülbevaló-medál szett, még lánc kell a medálhoz. (Most jut eszembe, a fényképpel még adós vagyok...)

Ezzel az áprilisi terveket csak részben teljesítettem, hiányzik a lánc, és még nincs teljesen kész a magasságmérő.

Május a tüdőgyulladásos történések miatt eléggé hímzésszegénynek bizonyult:
- a kórházban hímezgettem egy kicsit a titkos projektet és a sast,
- valamint az elmúlt napokban megint elővettem a hímző nőt.
Viszont sokat tervezgettem a Lassú RR 3-at.

Júniusi tervek, lássuk csak. A hímző nővel sokat szeretnék haladni, aztán folytatom az RR előkészítését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...