2009. augusztus 13., csütörtök

Az én 5. mondatom

Jucus és moklin is meghívott ebbe a játékba, aminek megörültem, mert én is nagyon szeretek olvasni :-)

A szabály a következő: fogd a könyvet, amit éppen olvasol, nyisd ki a 161. oldalon és másold be a blogodba az 5. mondatot. Add tovább a játékot 5 embernek.

Most épp ezt olvasom: Lee Child: A baj nem jár egyedül
A megadott helyen épp egy párbeszéd található, Reacher pólót akar venni, és megkérdezi róla O'Donnell véleményét. Az 5. mondat: "Mit gondolsz?"

És ha már két felkérést is kaptam, időrendben visszafelé haladva az utolsó könyv, ami még nálam van (ui. a többi kölcsönkönyv volt, és visszaadtam), Stephenie Meyer: New Moon - Újhold.
Jacob szerint az élet Forksban izgalmasabb, mint La Pushban. Bell válasza az 5. mondat: "Nagy tévedés - sóhajtottam."
(Jobboldalt szorgalmasan vezetem az aktuális olvasmányaimat, így könnyű volt visszakeresni a listából.)

Az én választottjaim pedig: Anita, Györgyi, Phan, Polly, Sofie, akikről szintén tudom, hogy szeretnek olvasni :-)

(Frissítés: kiegészítettem egy kicsit a szövegkörnyezet leírásával.)

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    És hogy tetszett az Újhold az Alkonyathoz képest? Érdemes elolvasni, az Alkonyatot elolvastam, az szerintem kicsit döcögősen indult, de az utolsó 100 oldal izgis volt, az tetszett. :-)
    Eszti

    VálaszTörlés
  2. Mindkettő tetszett. Talán az Alkonyat az újdonság varázsa miatt jobban, de az Újholdat is élvezet volt olvasni :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a meghívást a játékba :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi, hogy játszottál velem!
    Így szövegkörnyezettel mennyivel több értelme van annak az egy mondatnak!

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...