2009. november 28., szombat

The Columbine Fairy

Ajándékba készült ez a kép, a kedvenc tündérkéim egyikéről.
Egy angol művésznő, Cicely Mary Barker 1922 és 1955 között festett egy szépséges virágtündér-sorozatot (Flower Fairies), a 178 festmény egyike ábrázolja ez a harangláb-tündért.









A tündérkék közül már többet kihímeztem. Terveztem egy órát négy tündérrel (Narcissus, Lavender, Forget-me-not és a másik Columbine), a talis kitűzőmön egy miniatűr Cornflower Fairy mosolyog, Annáén a kisebbik Apple Blossom Fairy, tavalyelőtt pedig a húzottamnak karácsonyra egy szintén miniatűr Sloe Fairy-t készítettem. Hmm, remek ötletem támadt, összegyűjtöm őket, és képes beszámolóval jövök majd.


A képek innen származnak:
http://www.flower-fairies-pictures.co.uk/_images/flowerfairies/alphabet/c-300.jpg

http://www.tulipanvilag.hu/img/upp/694k.jpg

7 megjegyzés:

  1. Óh, ez nagyon szép! :) Én imádnám ezt a képet! :)))
    A keret pedig szuper választás!
    Hol lehet ilyesmihez hozzájutni?

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a tündérke!
    És valahonnan ismerős... Hm, csak nem róluk vetted a mintát a két kislányodhoz? ;)

    VálaszTörlés
  3. A keretet kaptam, hogy ebbe szeretnének egy tündéres hímzést, de majd megérdeklődöm a fellelhetőségét.

    Bizony-bizony, hiába is tagadnám :-D

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon szeretem a virágtündéreket. Ez teli találat lett a kerettel nálam. :) várjuk a képes beszámolót a többiekről.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik a tündérke. A keret is nagyon jó. Ez ugye nem üveg mögött van? Mária :D

    VálaszTörlés
  6. Mária, de igen, csak sikerült úgy lefényképeznem, hogy nem csillant be az üveg.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, és élőben még szebb :-) Kíváncsian várom a gyűjteményt!

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...