2009. december 27., vasárnap

Szalagcsillag

Unikat blogjában megtaláltam egy szalagcsillag leírását, amelyet nagyon-nagyon régóta kerestem. Csak annyit tudtam, hogy hogyan kell elkezdeni, és hogy egy csillag lesz belőle, de ennyiből még Sherlock Holmes se találta volna meg a neten. A véletlen karácsonyi ajándékaként azonban rábukkantam, és nagyon-nagyon megörültem neki. El is készítettem 2 cm vastag szalagokból egyik este. Annának annyira megtetszett, hogy azzal ment az ágyba aludni, össze is lapult szegényke reggelre. Lefekvés előtt még épphogy le tudtam fényképezni, de előbb-utóbb mindenképp lesznek majd újabb csillagok is...


1 megjegyzés:

  1. Hű, de csodaszép lett!
    Ilyen rózsaszín csodát én is magammal vinnék az ágyba.
    Örülök, hogy sikerült elkészítened.

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...