2010. február 22., hétfő

Kreatív blogger díj

Katától kaptam ezt a díjat, "mert ő két igazi tündérke anyukája :-) Sőt két hobbija is van neki is, amit művészien művel..." Nagyon szépen köszönöm :-)))

Első körben el kell árulnom magamról hét dolgot. Olyanokat gyűjtöttem össze, amelyek talán eddig még nem derültek ki rólam a korábbi játékok folyamán.

1. Két évig tanultam társastáncolni, nagyon szerettem. Illetve most is szeretem, csak nincs rá mód...
2. Nagy Columbo-rajongó vagyok.
3. Ha álmos vagyok, bármilyen pózban el tudok aludni.
4. Nagyon tetszik a Gordon Ramsey-féle A pokol konyhája sorozat. Sajnos most ért véget a tévében az utolsó, 6. évad.
5. Tavasztól őszig szénanáthás vagyok.
6. 26 évesen voltam először tengerparton.
7. Mielőtt teljesen beleszerettem a hímzésbe, sokat kvízjátékoztam a Kvízparton, ott is Tündérke néven játszottam :-)

Második körben pedig ki kellene választanom hét díjazottat...
És itt gondban vagyok, mert hogyan válasszak ki csak hetet a hímzős, gyöngyös, gasztro, családi és egyéb témájú blogok száznál is több elemet számláló halmazánál, amelyeket szeretek olvasni??
Úgyhogy virtuálisan továbbadom minden egyes emberkének, akinek a blogját szoktam olvasni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...