2010. július 13., kedd

Szívecske és virág

A hétvégén egy nagyon fantasztikus szanazugi xszemes találkozón voltam. Jókat beszélgettünk és hímezgettünk és ettünk :-))), fantasztikusan éreztem magam. (Képek itt.)
A vonaton kezdtem el az utolsó szívet hímezni Pergőke Lassú RR 3.-beli kendőjére. Folytattam délelőtt, majd délután, és estére lett kész.


Ilyen a kész kendő:

Ezzel ebben az RR-ben a második kendő is teljesen elkészült, nem csoda, hogy páran már elkezdtünk azon gondolkodni, mi is legyen a negyedik kendőnk témája :-)
(Jobb képeket tettem fel hozzá.)

4 megjegyzés:

  1. Jó lehetett a tali, remélem jövőre én is eljutok. Szép lett Pergőke RR kendője is, tényleg lassan majd a 4. körbe is belevágunk, izgi :-)

    VálaszTörlés
  2. Igen, tényleg nagyon jó volt :-))
    Én nagyon szeretnék menni jövőre is, remélem, találkozunk ott :-))

    VálaszTörlés
  3. Megnéztem a képeket: Nagyon ügyesek voltatok! Te ezt a fenti képen látható szépséget készítetted? Akkor kezdted, vagy folytattad és ott fejezted be? Nagyon tetszett a Vízi pók kollekció, traktor és tulajdon képen az összes nagyon tetszett. :)
    Jó társaságban könnyen telik az idő. A bácsik milyen aranyosak voltak, hogy krumplit pucoltak. Gondolom volt egy kis bográcsozás is. :)

    VálaszTörlés
  4. Igen, ez az én részem.
    Az odafelé vezető vonatúton kezdtem el, ott folytattam, és ugyanazon a napon estére lett kész.

    A bográcsozás úgy zajlott, hogy az egyik helybéli főzte otthon a férjével a kertjükben, és készen hozták át. Korábbi helyben főzték, de így a vendéglátóink is többet tudtak beszélgetni és pihenni. Mesélték, hogy tavaly gyakorlatilag egész nap csak főztek mindenfélét...

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...