2012. február 20., hétfő

Lassú RR 4.

Januárban elkezdtünk egy újabb kört egy kisebb, de annál lelkesebb csoporttal, remélve, hogy azok, akik most ki akartak maradni, ismét csatlakoznak majd valamelyik következő körben.

Nekem fehér-zöld kockás terítőalapra készül tizenkettő gyümölcs: 4-4 málna, ribizli, szeder és áfonya.
A 37x37 öltéses fehér hímzővászon-négyzetekbe eredetileg másfajta gyümölcsöket képzeltem el, de túl nagynak bizonyultak, úgyhogy tovább kerestem, és ráakadtam erre a négyfajta, eredetileg poháralátét mintára, amely 38x38 öltéses, tökéletes :-)


Heten vagyunk tizenkettő mintára, úgyhogy akinek van ideje, kedve, kettőt is hímezhet. Az első továbbadásig egy motívumot tudtam kihímezni, aztán majd kiderül, hány minta marad még hátra nekem visszaérkezés után.


És még lehet jelentkezni a blogszülinapi játékomba, gyertek :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...