2012. április 18., szerda

Tempora mutantur...

... et nos mutamur in illis. (Változnak az idők, és vele változunk mi is.) Négy évnyi gimis latin tanulás nem múlik egy nyomtalanul az ember feje fölül, pláne ha még szerette is, úgyhogy a "változás" szóról rögtön egy latin közmondás jutott az eszembe.

Mielőtt komolyabban kezdtem volna hímezni, sokat játszottam a neten a KvízParttal, olyannyira, hogy én is írtam négy kvízt: Matematika, Latin szállóigék, KRESZ, Mitológia. Erre ma már sajnos nincs időm, ráadásul nem nyújt olyan kézzelfogható élményt, mint egy elkészült hímzés vagy ékszer.

Csekély mennyiségű tényleges szabadidőm jelenleg megoszlik a gyöngyfűzés-hímzés-olvasás-blogozás között. 2008-ban kezdtem blogot írni, akkor szinte csak hímeztem mellette. 2009-ben kezdett elmúlni a sokáig tartó gyöngyválságom, 2010-tól rengeteget olvastam (könyvtár rulez), hímzőválságba kerültem, kevésbé blogoztam, viszont megint sok gyöngyöt fűztem. Most épp olyan állapotban vagyok, hogy kissé hanyagolom az olvasást, megint van kedvem hímezni, és továbbra is gyöngyözni. Persze csak akkor, ha este nem alszom el ülve a fáradtságtól...

2 megjegyzés:

  1. Én állandóan időhiányban szenvedek és a hímzés - olvasás verseng egymással. Sajnos úgy néz ki, hogy a héten nem lesz időm egyáltalán öltögetni a rózsába, pedig jó lenne haladni vele.

    VálaszTörlés
  2. Drukkolok, hogy időben elkészülj :-)

    Nekem is a rózsát kellene hímeznem, de bealszom rajta...

    Egyébként nemrég tudtam meg, hogy ilyen fajta virágból sokkal több van, mint amennyit láttam itt-ott megkezdve/befejezve.

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...