2012. július 22., vasárnap

Mostanában...

...hétvégeken alig vagyunk itthon, így még kevesebb idő jut a kreatív hobbijaimra.
Apránként azért:
- hímeztem egy szülinapi ajándékot, fényképet majd akkor mutatok, ha átadtam.
- Kicsit visszakacsintgattam a csomózás felé, az RR-talin Ancsától kaptunk csodaszép fonalakat, itt is nagyon köszi :)
- A hímző nőt félretettem egy kicsit, Zsuzsi házikós RR-je van folyamatban.
- Szuper könyveket kaptam kölcsön Esztitől :)
- Verona jele körte lesz, az ovis- és tornazsákra akarok hímezni egyet-egyet, azokat én is fogom megvarrni.
- A gyöngyös terveim listája tovább bővült. A legújabb tétel rajta egy kék Cellini-háromszög medál, de vár rám egy pöttyös szirmú margaréta újrafűzése, pár lótuszvirágom és kedvenc színes szettem tökéletesítése (maximalista vagyok, no...), hogy csak párat említsek.

Mindemellett oviszünet kezdődik hétfőtől, egy hét múlva megyek csak szabira, addig sok a munka, úgyhogy nem szűkölködöm tennivalókban. Majd igyekszem gyakran jelentkezni, ha mégsem sikerül, akkor lehet tudni, miért :)

2 megjegyzés:

  1. Körtés ovis zsákra tudok mintát mutatni :-) http://sofievilaga.blogspot.hu/2011/07/kreativ.html

    VálaszTörlés
  2. Aranyos lett :-)
    Meglátom, hogy találok-e egyszerű, megfelelő méretű xszemes körtemintát.
    Ha nem, akkor valami hasonlót fogok készíteni.

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...