2013. január 12., szombat

Karácsonyi ajándékok 1.

Ezeket az ajándékokat készítettem idén karácsonyra:

Egy régi Gyöngyvarázs könyvben szerepel a minta, némileg átdolgoztam:


Véletlenül pont beletrafáltam a színbe, mert egy csupa piros díszekben pompázó karácsonyfára került, a képen a saját karácsonfánkon lóg:


Ez a tavaly készített fekete-szürke-ezüst fülbevalóhoz passzoló medál:


Egy nagyon egyszerű borítót szerettek volna, belül a név szerepel. Kézzel varrtam össze, tökéletes lett :-)


Monogramos kötény:


A hímzés közelebbről:

Egyáltalán nem látszanak a fotón az igazi színek, de a szép sötétzöld filcanyag kiemeli az ezüstszürke anyagra hímzett "The First Snow" mintát.


Varrtam még két kötényt, felnőtt és gyermekméretben, azokat elfelejtettem lefotózni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...