2015. április 4., szombat

Kék-arany virágocskák

Olyan tempóban jelentek (jelennek) meg a különböző újfajta, különleges formájú préselt gyöngyök, hogy egy ponton feladtam, hogy megpróbáljam nyomon követni. Most viszont kitaláltam magamnak egy olyan kihívást, hogy kiválasztok közülük néhányat, amelyeknek a legjobban tetszik a formája, és alkotok belőlük valamit.

Elsőként a pinch gyöngyöt választottam, és fűztem négy királykék bogyócskát. Olyan, mintha pici virágfejecskék lennének...


Lesz még valamilyen folytatása, hortenziás színekben...

4 megjegyzés:

  1. A kép alapján először azt hittem, hogy a kék bogyót készen vetted, és csak egymás alá fűzted! ( mondjuk, az elég egyszerű lett volna Neked, azt még én is meg tudtam volna csinálni... :))))
    Nagyon szép, várom a hortenziás színűt!
    Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, neked is nagyon boldog húsvétot kívánok!

      Törlés
  2. Szép lett, az érdekes formájú gyöngyből , kiváncsi vagyok milyen lesz a másik.
    Áldott ünnepet kívánok!
    Kata
    (katamese.hu)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Máris mutatom :)
      Köszönöm, neked is kívánok áldott húsvétot!

      Törlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...