2015. augusztus 5., szerda

5. nap (július 9.) - Brunni, Holzegg

Didergős 15°C-ban indultunk utolsó svájci kirándulásunkra. Brunni városkájából indul egy kabinos felvonó a Holzeggre.

Érdekesség, hogy az alsó állomás teljesen automata, a felső állomáson van csak jegypénztár. Mi csak a felfelé szóló útra vettünk jegyet, lefelé sétát terveztünk.

Innen indul túraösvény az 1899 m magas Grosser Mythen szikla megmászásához, ennek teljesítése felkerült Attila bakancslistájára :-)

Látjátok a túrázókat az ösvényen?
Mintegy két órát sétálgattunk a hegyen, gyönyörködve a csodás kilátásban. Az egyre erősödő napsütés miatt hamar lekívánkozott rólunk a kabát és a pulcsi is.

Láttunk egy szép kis kápolnát is.

Utána elindultunk a hegy oldalában egy kis ösvényen, útközben átkeltünk egy kőfolyáson is.

Egy kis hütténél lefelé vettük az irányt...

Már látszik a hütte

...és egy ponton ráfordultunk arra az ösvényre, amely a felső állomástól közvetlenül vezetett le.

Útközben kétszer is elhaladtunk legelésző tehenek mellett, a lányok mércéjével nézve túl közel is...

A hosszú ereszkedés végén egy karámnyi nyuszi volt a lányok kitartásának jutalma.

1. Nagyon kitartóak voltatok! Gyönyörű táj! A lányok még gyönyörűbbek.:)

2. Nagyon cukik a lányaid és a nyuszik is :) Szuper beszámoló. De jó, hogy átküldted! Köszi :)

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...