2019. február 8., péntek

Queen of Fairies - 9. nap

Nemcsak nosztalgiázom, hanem hébe-hóba hímezgetek is, tavaly kezdtem el, de csak idén haladtam vele látványosan. Ilyen lesz:


Design: Passione Ricamo
Anyag: 28-as barackszínű pamutvászon
Fonalak: 46 színű Venus
Speciális öltések vagy fonalak: Long Stitch, félöltés, DMC Variation, kétfajta Rainbow Gallery, kétfajta MillHill gyöngy
Méret: 216 x 273 öltés, nem telibe hímzett, 40x58 cm

És itt tartok vele most:


A tervező összes tündére nagyon tetszik, de sokáig megmaradtam csendes rajongónak. Amikor azonban potom áron hozzájutottam ehhez a gyönyörű anyaghoz, azonnal tudtam, hogy a Tündérkirálynőt el fogom készíteni.
Mivel a MillHill a TOHO és Miyuki gyáraktól veszi a gyöngyeit, kód alapján kikerestem, melyek kellenek hozzá, és az itthoni készletemben meg is találtam őket.
A Rainbow Gallery fonalak helyett DMC Effetcts fonalakat használok.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép az alapanyag, és úgy tűnik, szépen lehet rá hímezni. Csodás lesz a tündi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Így van, nagyon szép egyenletes szövésű, jó a tapintása is, a 140 széles anyag volt 1000 Ft, nem lehetett otthagyni :D

      Törlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...