2008. október 25., szombat

Hét dolog magamról

Kata, Polly, Ancsa és Phan is meghívtak egy önismereti játékba, melynek lényege, hogy áruljak el magamról hét különleges vagy hétköznapi dolgot.

Lássuk csak:
- Nyárestéken remekül elvagyok oxigén nélkül is, amennyiben az ablaknyitás azzal járna, hogy ízeltlábúak tömkelege árasztaná el a szobát.
- A rám legkevésbé jellemző megjegyzés, amelyen valaha neveztek: "szélsőségek asszonya" (az autóvezető-oktatóm mondta).
- Nehezen bírom az izgalmakat, ugyanakkor nagyon kíváncsi is vagyok, ezért volt már olyan, hogy egy filmet "visszafelé" néztem meg. Például elkezdtem nézni A kör c. horrorfilmet. Az első izgalmasabb jelenetnél abbahagytam, megnéztem az utolsó 10 percet, majd előtte 10 percet, és így tovább, amíg vissza nem értem oda, ahol abbahagytam.
- Szeretem az időt minél jobban kihasználni; tévénézés közben hímzek vagy gyöngyöt fűzök; várakozás és utazás közben olvasok.
- Nyolc évvel ezelőtt "félreléptem": alaposan megrándítottam a jobb bokámat, egy hónapig volt gipszben. Azóta egy leheletnyivel merevebb, mint a másik bokám.
- Szeretek úgy elmenni itthonról, hogy minden eshetőségre felkészültem, akár utazásról van szó, akár csak bemegyek a városba. Ahogy emlegetni szoktam, táskám tartalmával atomtámadást is át tudnék vészelni :-)
- Képes vagyok órákon át hallgatni egy-egy kedvenc zeneszámot.
+1: Nálam a "kipécézni" szóhoz negatív jelentés társul, ezért a szabályokat kissé átfogalmaztam :-)

A szabályok:
1. linkeld be a blogodba, aki játékba hívott
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. hívj meg további 7 embert, nevezd meg őket, és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban a játékról

Akiknek továbbadom a stafétabotot:
Bnorka, Bori, fitri, Hammy, Kriszti, moklin, Sofie

4 megjegyzés:

  1. Nagyon köszi, hogy megosztottad. Hónapok után most jutott eszembe a jelszavam, pedig már beírtam volna. Nem volt türelmem újat csinálni. Most itt gratulálok egyben munkáidhoz is :)))))

    VálaszTörlés
  2. Átvettem a stafétát, köszi :)

    VálaszTörlés
  3. Ez az atomtámadást-túlélő csomagolás rám is nagyon igaz :)
    Aztán a cuccok felét nem használjuk, de inkább legyen pluszban, mint azt mondjuk, hogy na, ez is kellett volna...

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...