2009. március 4., szerda

Februári jelentés

A februári terveimet maradéktalanul teljesítettem, befejeztem a lepkés, és elkezdtem a zöldséges tűpárnát.

Összesen 17 napot hímeztem:
- elkészült a lepkés tűpárnám (Rhodes Butterfly Biscornu),
- egy ajándék kulcstartó (nem sikerült jó fényképet csinálnom róla),
- elkezdtem a zöldséges tűpárnát (Vegie Patch Pincushion),
- egy A/4-es oldalról elkészült 4 sor a hímző nőből, tetemes haladásról nem beszélhetünk...

Ezeken kívül elkészült három gyöngykarkötő a blogom szülinapja alkalmából, a nyerteshez már meg is érkezett a a választottja.

Márciusi terveim, öhöm. Csak az első felére (vagy ki tudja hány napra...) tervezhetek, egyetlen vágyam, hogy a zöldséges tűpárna kész legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...