2009. május 28., csütörtök

Lassú RR 3.

Azoknak, akik még nem ismerik, elmondom, miről is van szó.
Az RR a Round Robin rövidítése. Tulajdonképpen egy "közös munka, melyben 4-12 résztvevő hímez. Mindenki elindít egy hímzést, és minden résztvevő hímez mindenkinek."
(Részletesebben itt lehet róla olvasni.)
A Lassú jelző arra utal, hogy nem ragaszkodunk semmilyen továbbküldési határidőhöz, ami általában egy hónap szokott lenni.


Szóval egy harmadik kört is indítunk júliusban, nekem ezúttal süteményes terítőm lesz.
(Az első körben virágos terítőm volt. A másodikban állatos magasságmérő, amely már csak varrásra vár, amint szerzek fagolyókat a fapálca végére, amellyel fel lesz függesztve.)

Egy Cross Stitch Card Shop magazinban láttam meg egy almatortának a mintáját (amelyhez egyébként recept is van). Nagyon megtetszett, aztán amikor felfedeztem, hogy egy 12 részes sorozat első példányára bukkantam, már tudtam is, hogy ez lesz a következő RR-em témája.
Elkezdtem szépen apránként a többi sütinek is összegyűjteni a mintáját egy kínai fórum segítségével. Az utolsóra három hónapot vártam, mire meglett, nagyon megörültem a puszta ténynek, hogy nem kell tovább várni. És akkor jött a hidegzuhany.

Az utolsónak megtalált "süti" trüffel volt, egyáltalán nem illett a sütemények közé. Óriási szerencsére egy másik angol magazinban találtam egy cseresznyetortát, ami tökéletesen megfelelt utolsó mintának. A mérete is majdnem jó, csak a tányér túl széles, de azon könnyű változtatni.

Plusz érdekessége lesz a terítőmnek, hogy minden mintához tartozik egy pici motívum, ezt is rá kell hímezni a terítőre, ezek alá jön a nicknév, de összekeverem a sorrendjüket.
Így jó játék lesz majdan összepárosítani, melyik sütit ki hímezte.

Íme egy látványterv:


Rusztikus 16-os Aidára fog készülni, a mérete kb. 40x65 cm lesz.
A minták kb. 40x40 öltésből állnak, a pici motívumok kb. 20x20 öltésesek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...