2010. augusztus 18., szerda

Tippelős játék

A blogom fennállásának történetében először, megpróbállak szavazásra, pontosabban tippelésre buzdítani titeket, kedves Olvasóim!
Jobboldalt rendszeresen vezetem a legfrissebb olvasmányaim listáját, a könyvajánlókkal azonban el vagyok maradva.
Hogy mennyire, azt tippeljétek meg jobboldalt, a könyvlista alatti szavazással, vajon a ma elolvasott könyv hanyadik a sorban?

Hétfő estig lehet találgatni, utána elárulom a megoldást, és jelentkezem a következő, összevont könyvajánlómmal.

3 megjegyzés:

  1. Az én tippem 15. Hiszen te hihetetlen gyorsasággal falod a könyveket :-)

    VálaszTörlés
  2. Hű, tényleg, elfelejtettem megírni, hogy jobboldalt, a könyvlista alatt lehet tippelni a helyes válaszra. Máris kiegészítem a bejegyzést...

    VálaszTörlés
  3. Akkor javítom a tippem 49-re (ott is szavaztam) :-)

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...