2011. szeptember 5., hétfő

Blogtalálkozó

Nagyon jól éreztem magam a szombati blogtalálkozón, remekül sikerült, Ginának nagyon köszönöm a szervezést :-)
Csodaszép dolgokat láttam, mindenféle technikával, jókat beszélgettem, úgyhogy biztos megyek jövőre is. Sokat fotóztam, a képeket a képtáramban meg lehet nézni :-)

A csereberén Bagoly Marától szuper kötényt és edényfogó kesztyűt kaptam, már használatba is vettem őket, meg fincsi ananászos cukkinilekvárt, nyam-nyam :-)


Én pedig Cilit húztam, nagyon örült az általam készített barna-bronz medálnak :-)


5 megjegyzés:

  1. Remélem, találkozunk jövőre is, köszi a képeket, pussz.

    VálaszTörlés
  2. Én is remélem :-)

    Beírhatom a naptárba szeptember első szombatját? ;o)

    VálaszTörlés
  3. De bizony, hogy nagyon örült! Ugyanis a gyöngyfűzés talán az egyetlen dolog, amiben keményen beletört a bicskája...

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom, hogy erről most lemaradtam! A képeket elnézve sok inspirációt lehetett begyűjteni. Vettél valamit?

    VálaszTörlés
  5. Nem vásároltam semmit, de csodaszép dolgokat lehetett volna venni, ha nem lettem volna elég erős :-)

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...