2011. szeptember 14., szerda

Havas Szentpétervár

Bár annak is megvan a maga varázsa, ha egy újabb alkotáshoz gyöngyboltban válogatom az alapanyagokat, ezt a szettet csak a meglévő gyöngyeimből fűztem. Használtam hozzá 11/0 gyöngyházfehér, 8/0 és 5/0 telt fehér és 9/0 matt fehér kásagyöngyöket és 6 mm-es szalmagyöngyöt. A középső nagy gyöngyök rengeteg éve megvannak, nagy kupac vegyes gyöngyből emeltem ki őket.


A lánc mintája dupla St.Petersburg chain, a medál és a fülbevalók brick stitch technikával készültek.

10 megjegyzés:

  1. Elájultam:-)
    Ez már az a magasság ahovánem tdok felnőni:-(

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon szép!!!!Remélem egyszer én is tudok majd hasonló dolgokat készíteni!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen :-)

    Kata, soha ne mondd, hogy soha :-)

    MrsSame, egész biztosan :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon elegáns lett!!! Tudsz hozzá mit felvenni? :-))))

    VálaszTörlés
  5. Ó igen, a fehér nadrágomat és bármelyik színes felsőmet :-)

    VálaszTörlés
  6. Juj, de szépséges! Elfogadnám... :)

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...