2018. február 20., kedd

Blogszülinap és játék

Bár már közel sem olyan intenzitással vezetem a blogomat, mint régebben, nem hagyhatom figyelmen kívül azt a tényt, hogy tegnap lett 10 éves Tündérke naplója :)

Saját tündérkém és tündérkertem ♥
Ez alatt az idő alatt született 606 bejegyzés, és több mint 158 ezer oldalmegjelenítés történt.
A legtöbb bejegyzés xszemes (164) és gyöngy (154) témájú, és messze a legnézettebb bejegyzésem a barackos túrótorta.

A szép kerek évfordulóra való tekintettel felelevenítek egy régi hagyományt, és játékra hívlak benneteket, kedves olvasóim!

A nyeremény egy gyöngyös-tündérkés könyvjelző lesz, a sorsolásra március 1-jén, csütörtök este 20:00-kor kerül sor a leánykáim aktív közreműködésével.
A jelentkezési feltételek pedig nagyon egyszerűek, ehhez a bejegyzéshez írd meg hozzászólásban, hogy mit szeretsz a blogomban leginkább, és ha te nyernél, milyen színű/színvilágú könyvjelzőnek örülnél.
Játékra fel! :)

 

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a 10 éves évfordulóhoz.A kirándulásokról és nyaralásokról szóló írásaidat szeretem a legjobban.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a 10 évhez!!! Mindent szeretek a blogodban, imádom nézni a szép gyöngyöket!!! :))

    VálaszTörlés
  3. Szívből gratulálok a 10 éves évfordulóhoz. Nagyon kevés blogos jut el idáig.
    Olyan sok szép mindent készítesz, kitartással és türelemmel, nehéz kiragadni példákat.

    VálaszTörlés
  4. Boldog blogszületèsnapot!!!! Mindent szeretek a blogodban ès főleg azt, hogy szemèlyesen is ismerlek ❤
    Èn egy türkiz színvilágnak örülnèk.

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! Én csak most ismerkedem a blogoddal,- kezdő keresztszemezőként-, de sokat segít:) Vidám tavaszi zöld színek!

    VálaszTörlés
  6. Szia! Én a Haed képed miatt keveredtem anno a blogodra, aztán időről-időre benézek. Láttam, hogy finishben a nagy mű!!!
    Piros a színvilágom.

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...