2018. február 21., szerda

Stitching the standard - 270. nap, KÉSZ!!!!!

Kész van a hímző nő, elképesztően jó érzés tölt el, amikor ránézek :))


9 éve és 357 napja kezdtem el, 270 napot dolgoztam vele összesen.
GoldenKite minta, 180 x 405 = 72 900 öltés, 27 x 59 cm, 93 színt (DMC) használtam, 16-os Aidán.

Kilenc év alatt lett kész a fele, és akkor döbbentem rá, hogy nahát, egyszer még be is fogom fejezni. Attól kezdve (majdnem) csak ezen dolgoztam, csak apró ajándékhímzések készültek el közben. A másik feléhez már "csak" kicsivel több mint egy év kellett. Látszik a grafikonon is, ahol a hímzéssel töltött napok számát ábrázoltam az időtengelyen, hogy tavaly januárban elkapott a lelkesedés.


Micsoda tíz év volt:
- elkészült 130 egyéb, kisebb-nagyobb hímzés;
- tizenöt éves házasok lettünk;
- a másfél éves Panniból okos ötödikes nagylány lett;
- megszületett Vercsi, és okos harmadikos nagylánnyá nőtt;
- megszűnt a Cora, így új munkahelyem lett;
- elköltöztünk.
Már kiválasztottuk a fő helyet a házban, ahová majd keretezés után kerülni fog a szépséges hölgyemény.

Unatkozni továbbra sem fogok, van még két megkezdett hímzésem, több mint 20 hímzés tervben van, és még annál is több gyöngyös terv van a várólistámon :))

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok! :-) Hatalmas munka. Gyönyörű lett! :-)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Utolsó pár évet végig követem, jó volt látni ahogy készül...
    10 év... nem semmi...További sok szép kézimunkát!

    VálaszTörlés
  3. WoooW! Ez csodálatos! Mindig jó érzés tölt el, amikor ilyen nagy, kész munkát látok, mert nagyra becsülöm a kitartást.
    Talán egyszer az enyém is elkészül...

    Annyira kíváncsi vagyok, milyen lesz keretezve!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Egész biztosan kész lesz a tiéd is :))
      No arra én is :)))

      Törlés
  4. Gratulálok! Nagyon érdekes a grafikonos nyomon követés!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Nem tagadhatom le, hogy civilben programtervező matematikus vagyok ;)

      Törlés
  5. Gratulálok ehhez a nagy munkához! Gyönyörű lett! végig figyeltem a 9 évet évet, az utóbbi időben tényleg jól ráhajtottál. Amikor kezdted még az EKH-ba jártunk (hajólemlékszem) mintha ott láttam volna az első öltéseket! Ugye Te gyöngyöztél is?

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...