2019. május 14., kedd

Xszemes munkáim 2014-ben

A következő megint egy hímzésben szegény, gyöngyözésben gazdag év volt.
Előző évből csak a hímző nőt hoztam magammal, mint egyetlen folyamatban lévő alkotást.

Áprilisban készült el az év első hímzése. 2007-ben egyszer már kihímeztem ajándékba Columbot Venus fonalakkal, azóta terveztem, hogy magamnak is elkészítem. Januárban elkezdtem megnézni az összes Columbo-filmemet szépen sorban, ez juttatta eszembe ezt a régi tervemet. Már nem is emlékeztem rá, hogy a második résztől kezdve viseli a ballonkabátot, a negyedik rész óta vezeti a viharvert járgányát, és a tizedik részben válik hű társává a Kutya, amelyet menhelyről hozott el, mielőtt elaltatták volna...
Ezt az eredetileg megadott Madeira színekkel hímeztem, 28-as fehér hímzővászonra.


A Columbo-gyűjteményemet tartalmazó DVD-tokra varrtam fel díszítésként.


Májusban készült el a nyuszi, szerelem volt első látásra. Igazi örömhímzés volt, minden percét élveztem. Ez az első ily módon készre varrt hímzésem.


Májusban Vercsi kórházba került hányás miatt, ez diabosoknál a nagy mumus :(
Ott fejeztem be ezt a Lanarte: Vera the Mouse készletet, Marjolein Bastin a tervezője. 28-as ekrü pamutvászonra készült 19-féle DMC fonallal, 59x65 öltés volt. Egyszerű kis minta, a végeredmény cuki, és nagyon jó volt a vászonra hímezni. Sima fényképkeretbe illesztettem, miután kartonra kasíroztam kétoldalas ragasztóval.


Ősszel elindítottuk a Lassú RR 6. kört. Már csak négyen voltunk benne, ketten nem is indítottak kendőt, úgyhogy tudtuk, hogy ez lesz a utolsó RR.
Az én kendőm maradt a félkész DMC ollós-gyűszűs gyűjtemény ("Collection de dés et ciseaux").
A saját részemet nem is tudtam befejezni, mielőtt továbbadtam, úgyhogy erről nem is készült fotó.

Nórinak micimackós betűket hímeztünk plasztikra, amelyekből a lánya szobájára készült felirat.
Én Nyuszit választottam, a T mint Tündérke betűt.


Régóta tetszettek a Les Brodeuses Parisiennes minták és Véronique Enginger tervezőnő alkotásai. Párizst is nagyon szeretem, úgyhogy ez a párizsi ABC minta szerelem volt első látásra.
34 Venus színből áll, 32-es vászonra varrom.
Tetszenek a színei, a hangulata, a ruhák stílusa, és nem elsősorban a kis méretű mintákból adódó "gyors", de főként látványos sikerélmény.
Júliusban lett kész az első betű 6 nap alatt.
Augusztusban a második és a harmadik, 5-5 nap alatt.
Szeptemberben a negyedik és ötödik, 6-6 nap alatt, október 1-jére pedig az "F" betű lett készen, újabb 7 nap alatt.


Hímeztem karácsonyi ajándékba egy szép gyertyát kék, 28"-as Jobelan hímzővászonra hat Venus színnel, eredetileg Dimensions minta volt.


A hímző nővel a korábbi évekhez képest sokat haladtam, decemberben 71 hímzősnap után befejeztem a hetedik A/4-es oldalt.


A hímző nőt és a párizsi nőciket vittem magammal a következő évbe folytatni.

2 megjegyzés:

  1. Olyan jó olvasni ezeket az összesítéseket. :) A nyuszi annyira bájos és a készre varrt állapota is nagyon ötletes. Emlékszel, nem szívesen tettem le a kezemből annyira kis bájos. A gyertya gyönyörű színekkel van varrva, nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      A következő évektől kezdve egyre kevesebbet tudok mutatni, és már csak négy év van hátra, úgyhogy húzom-halasztom, hogy ne legyen vége... :)
      Igen, emlékszem :))
      A gyertyához a színeket szemre válogattam össze, teljesen más fonalakkal dolgoztam, mint amelyeket a Dimensionsról átváltott DMC javasolt volna.

      Törlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...