2008. február 22., péntek

Csomózás

Általános iskolában egyszerű, csíkos karkötőket csináltam, de pár éve újra felfedeztem ezt a technikát.
A Sigrid Hennke: Így készül az indián fonat c. könyv segítségével jóval bonyolultabb mintákat is sikerült "összecsomóznom".
Néhány kép azon kevés karkötők közül, amelyeket magamnak csináltam:

1. ez a karkötő könyvjelző készült először a könyv alapján

2. a második könyvjelző leírásában nagyon sok hibát találtam

3-4. a kedvenc mintám



5-7. leírás nélkül, pusztán fénykép alapján készültek




Nemrég találtam egy szuper oldalt, ahol rengeteg karkötő képe szerepel, úgyhogy ismét kedvet kaptam a csomózáshoz. A kihívás ugyebár az, hogy kép alapján kell kitalálni a csomózás mikéntjét.

Van egy saját tervezésű mintám is, arról majd bővebben akkor, ha csinálok egy saját példányt, ugyanis szintén mindet elajándékoztam. Annyit elárulok róla, hogy a Nei Pori fantázianevet adtam neki, mert az odavezető 24 órás buszúton találtam ki, amikor Görögországba utaztunk.

1 megjegyzés:

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...