2008. február 19., kedd

Olde World Map

Lássuk csak, idén eddig milyen hímzések készültek el.
Kinyitom a hímzőnaplót, hogy segítsen visszaemlékezni, no nem mintha túl sok dologra kellene visszaemlékezni, de ha már van, használjuk minél gyakrabban...

Időrendben, de nagyság szerint is az első a régi világtérkép, Olde World Map.
Mutatok egy képet a már bekeretezett szépségről, aztán jöhetnek a tények.



2006. augusztusában kezdtem el, 2008. január 3-án lettem vele kész.
Ez 17 hónap, de úgy becsülöm, hogy kb. 250 hímzésnap alatt készült el.
25-ös ekrü takácsvászonra készült, Venus fonallal, 45 színből áll.
Kreinik BF032 helyett Madeira Decora fonalat használtam hozzá, és nem varrtam rá gyöngyöket. Kipróbáltam, és jobban tetszik anélkül.
Gyártóját tekintve Janlynn, 192 x 232 öltés, nincs telibe hímezve.
A kész hímzés mérete 36 x 46 cm, keretezve 56 x 66 cm.

A nappalit fogja díszíteni, a kanapé fölé kerül majd hamarosan.

2 megjegyzés:

  1. Tetszik az oldal, már látom, hogy gyakran a látogatója leszek:-)

    VálaszTörlés
  2. Örülök neki, én is nagyon belelkesültem, folyamatosan írom a bejegyzéseket :-))

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...