2008. december 18., csütörtök

Ajándékozós decemberi xszemes tali

Szombaton xszemes talin voltam (képek a képtáramban), ahol átadhattuk a húzottunk ajándékát, illetve megkaphattuk a sajátunkat.

Engem wilimama húzott, és mivel rám volt bízva, hogy kibontom-e, azonnal kicsomagoltam az ajándékomat. Én ugyanis szeretem látni, hogy mit szól hozzá a megajándékozott, és szeretek együtt örülni azzal, aki engem meglep.
Aki persze kifejezetten csak a karácsonyfa alatt bontogatni (mint például Kriszti, akit én húztam), vagy erre kér másokat, azt is megértem és elfogadom :-))) Szörnyű lenne, ha mindenki egyforma lenne.

Elég a sok beszédből, lássuk az ajándékot:


Egy szépen bekötött kapcsos dossziét kaptam, díszes reneszánsz jellegű T, mint Tündérke betűvel.
Recepteket fogok benne tartani, egy nagyon fincsi csőben sült sajtos makaróni került bele először. Hmm, megosztom veletek is, érdemes kipróbálni. Egyszerű, de nagyszerű.
A dosszié mellé kaptam csokit is, de az már nem érte meg a fényképezést.

3 megjegyzés:

  1. Ilyenek ezek a csokik :-)) Mindig eltünnek :-)))

    VálaszTörlés
  2. Jaj, a lényeget meg nem írtam:-)
    Nagyon klassz ötlet a dosszié... hmmm, most jól elgondolkodtam:-)

    VálaszTörlés
  3. :-)

    Akkor adok egy plusz ötletet:
    http://img6.tar.hu/tunderke21/img/23312407.jpg

    A hímzést átlátszó öntapadós fóliával rögzítettem a dossziéhoz.

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...