2008. december 31., szerda

2008-as jelentés

2008 elején elhatároztam, hogy a korábbi évekhez viszonyítva kevesebb ajándék-hímzést készítek, mert oly sok szép tervem van saját magunknak, és így soha nem leszek kész velük.

Lássuk csak, mit mondanak a számok:

Az év 366 napjából 204 napon hímeztem valamit, ami 55,74%-os arányt jelent.
Ezen kívül persze voltak gyöngyfűzéssel, varrással és egyéb kreatív elfoglaltsággal töltött napok, azt pedig bizton állíthatom, hogy 2008-ban egyetlen percig sem unatkoztam.

Ha a 204 napot részletesebben megvizsgáljuk:
- 71 napon hímeztem összesen 11 ajándékot (hm, mi lett volna, ha nem fogom vissza magam?).
- 58 napon magunknak hímeztem, három hímzés készült el: régi világtérkép, tavaszi ablak, Halloween kastély. Kettő még folyamatban van, és még lesznek is egy ideig: a sas és a hímző nő.
- 51 napon hímeztem a magazinba összesen 12 kisebb-nagyobb mintát.
- 24 napon pedig RR-t hímeztem, 5 készült el, egy még folyamatban van.

Az egy napra eső öltések számát tekintve a holdas párna készült el a leggyorsabban.
Az idén befejezett munkák közül a régi világtérkép a legnagyobb és a legtovább készült hímzés, amely épphogy nem lett kész tavaly, így viszont fölényesen került az idei képzeletbeli dobogó legmagasabb fokára.

Jóval több hímzést kombináltam varrással, mint előző évben, így még változatosabbak lettek a kész munkák.

Három folyamatban lévő hímzést viszek át a jövő évbe: a sast, a hímző nőt és az elefántos RR-t. Közülük az utóbbit biztos befejezem jövőre, a sast esetleg, a nőt biztos nem.

Összességében elmondhatom, hogy gazdag alkotóév áll a hátam mögött, és jövőre is remélem a legjobbakat. Nem tervezek nagy dolgokat, csak piciket, úgy több lesz a sikerélmény.
Hamarosan készítek róluk egy kis képes összefoglalót:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...