2009. szeptember 24., csütörtök

Első török spirálom

Fú, teljesen fel vagyok dobódva, muszáj most rögtön elújságolnom, hogy elkészültem életem első horgolásával, méghozzá egy szép török spirál karkötővel :-))

Ma délelőtt az újpesti kézimunkaboltban elsajátítottam a horgolás alapjait (lánccszem, rövid pálca). Este felfűztem egy kevéske gyöngyöt, majd egy remek videó segítségével nekigyürkőztem. Eleinte sehogyan sem állt össze a kép, a végén már nem számoltam, hányszor kezdtem újra. Amikor viszont felfűztem az összes gyöngyöt, és kezdett növögetni a hurka, egyszer csak ráéreztem az ízére, és tádáám :-)


Jó sok gyöngy kell hozzá, 18 cm spirálhoz kb. 110 cm-nyi gyöngyöt fűztem fel a horgolócérnára, 6 mm-es hematit szalmagyöngyöt, és 9/0 ezüstmetál kását. Legközelebb, mert naná, hogy lesz legközelebb, kipróbálom szalma helyett tekla gyönggyel illetve színesebb változatban is, valamint a végek eldolgozását is megvariálom.

(Frissítés: ma csináltam róla egy sokkal jobb képet, kicseréltem vele a régi fényképet.)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépséges lett! Nagyon ügyes vagy!
    És köszönöm szépen a bejegyzésed a blog-omba! Örülök, hogy tetszettek a gyöngyeim. :)))

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...