2009. szeptember 11., péntek

Ilyen volt, ilyen lett

Eljött a szeptember és az ovikezdés, és el kellett készítenem Anna zsákjait. Mivel az utóbbi hét hónapban anyagok beszegésén kívül mást nem varrtam, kitaláltam, hogy bemelegítésképpen megvalósítom egy tervemet, amelyhez az anyag két éve pihen a szekrényben. Persze olyan a varrás, mint a biciklizés, nem lehet elfelejteni, de ürügynek jó volt :-)


Szóval van egy varrógépem, amellyel a párom lepett meg néhány éve karácsonyra. Egyszerűbb típus, nem tud sok mindent, azt viszont tökéletesen, semmi problémám nem volt vele. Amennyire tudok varrni, arra pont megfelel, és nagyon szeretem :-)



Lényeg az, hogy a műanyag huzata némileg leamortizálódott, bizony-bizony, elrepült felette az idő vasfoga:

Méricskéltem, próbálgattam a sarkok varrását, és nagyon tetszik a végeredmény :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...