2009. október 2., péntek

Szeptemberi jelentés

Szeptemberben viszonylag sokat hímeztem:
- elkészült a Mona Lisás könyvjelző,
- elkészült Györgyi RR-je,
- és készülget egy titkos, magazinos projekt.

A felsorolt gyöngyös terveimből nem valósult meg semmi, viszont egy másik tervem igen, horgoltam török spirált, egy nyakéket és két karkötőt. És az is, hogy a gyöngyös szekrényemben rendezgettem, leltároztam, így még nagyobb kedvem van fűzögetni. (Nem ismertek egy jó helyet, ahol kilóra lehet szabadidőt kapni???)

Októberben Sofie RR-jét szeretném majd megcsinálni. Egyéb terveim nincsenek, hagyom, hogy a pillanatnyi ihlet sodorjon magával :-)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szorgos voltál!
    Azt a török spirált megnézném!
    És persze a kilós szabadidő lelőhelyére is kíváncsi lennék, ha valaki tud ebben segíteni:o)))

    VálaszTörlés
  2. Ha valakinek van jó ötlete a szabadidős boltra, arra én is kíváncsi lennék. :)

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...