2009. október 16., péntek

Évközi helyzetjelentés

Már csak két és fél hónap, és itt az év vége, úgyhogy készítek egy gyors számadást, eddig mi valósult meg a 2009-es terveimből, és melyek még nem.

1. PIF ajándékok
Elkészültek, célba értek, örültek nekik.

2. Lassú RR2 magasságmérő
A hímzés kész van, fagolyók és pálcák vannak, már csak készre kellene varrni, és lyukat fúrni a falba, de ez utóbbi miatt az utóbbi előtti is halogatódik...

3. Lassú RR3
A saját sütim kész, a többi meg készülget apránként :-)

4. Tündéres biscornu tűpárna
Hmm, majdnem meg is feledkeztem róla, de most, hogy felidéztem, bizseregnek az ujjaim... egyelőre ellenállok. (Egyelőre = időhatározó; egyenlőre = matematikai kifejezés)

5. Zöldséges tűpárna
Elkészült, szépséges, nagyon szeretem. Tűt persze a közelébe sem engedek, amióta összevarrtam :-)

6. Rhodes Butterfly Biscornu
Őt sem döfködöm, nagyon kis csini lett. A hozzá vásárolt gyöngyök még felhasználásra várnak...

7. Make a Wish
Idén biztos nem fejezem be, de nincs kizárva, hogy esetleg elkezdem.

8. 4 éjjeli tájkép
Elkészült közülük a Taj Mahal, a következő Párizs lesz, még nem tudom, hogy mikor.

9. Blackwork Fruits
A körtét fogom kihímezni, de már csak jövőre, most nem igazán van hozzá kedvem, sem a varrogatáshoz...


A terveken felül viszont elkészült 20 betűs kulcstartó, ebből 10-et én hímeztem. Két magazinos hímzés, pedig azt hittem, nem csábulok el :-) A Mona Lisás könyvjelző. Györgyi RR-je.
Ami soron kívül biztos elkészül még: egy tündéres kép ajándékba; Sofie és mások RR-je.

És sokat-sokat fűztem gyöngyöt, ismét feléledt a régi tűz, ezer tervem van, szeretettel rendezgetem a gyöngyeimet. (Pszt, megsúgom, hogy megvan minden gyöngy egy újrafűzendő csillárhoz, és köszönöm, még normális vagyok, a kihívások éltetnek :-)))) Úgyhogy emiatt késedelmet szenvednek a hímzések, némi lelkiismeret-furdalással gondolok néha a sasra és a hímző nőre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...