2010. január 3., vasárnap

2009-es jelentés

Készítettem egy kollázst a tavalyi év hímzéseiből és gyöngyözéseiből:


Sok minden megvalósult a 2009-es terveimből. Voltak terven felüli hímzések, és tetemes mennyiségű gyöngyözés is. Összességében elmondhatom, hogy Veronika születése után többet tudtam kreatívkodni, mint előtte azt gondoltam, de még mindig nem annyit, mint szeretnék. Elkeseredett semmiképpen nem vagyok, pláne ha az elkészült alkotások képeit nézegetem, csak elszánt, hogy a jövőben rendelkezésemre álló csekély mennyiségű szabadidőt minél hasznosabban töltsem.

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok a sok szép munkádhoz, és kívánom, hogy az új év is legalább ennyire termékeny legyen , és megörvendeztessen a sok szép alkotásoddal másokat is!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Tündérke!!
    Gyönyörűek a munkáid!!!! Gratulálok hozzájuk! Az új évben minden jót kívánok!!

    VálaszTörlés
  3. Hú, mennyi mindent alkottál! Képzeld, egy újévi fogadalmam volt, hogy a sast májusig befejezem... ma már elő is vettem, de még baromi sok munka lesz vele....

    VálaszTörlés
  4. Tündérke! Lehagytad a hímző nőt, pedig abba is sokat böktél ha jól emlékszem:-)
    Ám anélkül is termékeny évet zárhatsz....

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen nektek is :-)

    Hű, tényleg, jó, hogy szólsz, Kata, a folyamatban lévő munkáim lemaradtak a összeállításból, azaz a hímző nő és a sas.

    Sofie, ez aztán az elhatározás... Akkor én is előveszem a sast, amint befejeztem Macsi RR-jét, hogy inspiráljuk egymást, jó? :-)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok ehhez a sok szép munkához! Azt a zöld kulcsocskát még nem is láttam, szuper!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ez a kollázs is. Csak így tovább Tündérke. Mindkettőtök sasára kiváncsi vagyok.
    Idén nekem nagy terv (ismét) a fenyőfaszoknya. Meglátjuk, tudum-e tartani az ígéretet (magamnak).

    VálaszTörlés
  8. SZÉPEK! A gyöngyök is nagyon szépek!
    Két kicsi mellet nagyon szép teljesítmény! ZS

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...