2010. január 5., kedd

Novemberi és decemberi jelentés (frissítve)

Az év utolsó két hónapjában hímezgettem egy kicsit, fűztem egy kevéske gyöngyöt:
- picit haladtam egy rózsával (erről majd egy külön bejegyzés születik majd...),
- hímezgettem Anitzsirk és Macsi RR-jét,
- elkészült egy képeslap a húzottamnak,
- elkészült egy lepkés dobozka karácsonyra,

- elkészült a gyönyörű olívazöld swaris szettem egy esküvőre,
- elkészült a padlizsánlila horgolt szett a húzottamnak,
- elkészült egy egyszerű, de mutatós olívazöld szett, amit elfelejtettem lefényképezni, és
- elkészült egy olívazöld gyűrű karácsonyra, amiről szintén nem készült fénykép.

Januárban már befejeztem Anitzsirk RR-jét, nemsokára készen lesz Macsi RR-je, és előveszem a sast ismét :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...