2010. január 7., csütörtök

2009-es olvasmányaim

2009-ben összesen 54 könyvet olvastam vagy hallgattam. Amikor a kórházban alig éltem, és órákon át csöpögtek a karomba a különböző fincsi infúziók, a hangoskönyv (hk) volt az egyetlen szórakoztató forrásom. Azóta pedig a különösebb koncentrációt nem igénylő házimunkák alatt hallgatom őket, így halmozva az élvezeteket :-)
  • Nora Roberts: Tünékeny szerelem (1x)
  • Ken Follett: Kaland Afganisztánban (2x)
  • J. K. Rowling: HP és az azkabani fogoly (hk)
  • B. T. Bradford: Katie diadala (1x)
  • J. K. Rowling: HP és a Titkok Kamrája (hk)
  • J. K. Rowling: HP és a bölcsek köve (hk)
  • J. D. Robb: Meztelenül a halálba (1x)
  • Nora Roberts: Egy házban az ellenséggel (1x)
  • Claire Kenneth: Forgó táncparkett (3x)
  • Stephenie Meyer: Eclipse - Napfogyatkozás (1x)
  • Rejtő Jenő: Az előretolt helyőrség (hk, sokx)
  • Robin Cook: Szfinx (sokx)
  • Vavyan Fable: Mesemaraton (hk, soksokx)
  • H. Sienkiewicz: Sivatagon és vadonban (2x)
  • Nora Roberts: Az udvarház (1x)
  • Dan Brown: Digitális erőd (2x)
  • Nora Roberts: Bűbájosok (1x)
  • Rejtő Jenő: A láthatlan légió (hk, sokx)
  • Nora Roberts: Házi feladat (1x)
  • Rejtő Jenő: Az elátkozott part (hk)
  • A. Christie: Gyilkosság méretre (sokx)
  • A. Christie: Gyilkosság az Orient-expresszen (hk)
  • Lee Child: Csak egy lövés (2x)
  • Michael Palmer: A kúra (2x)
  • Lee Child: A baj nem jár egyedül (2x)
  • Claire Kenneth: Kék kanári (1x)
  • Claire Kenneth: Minden tavasz véget ér (1x)
  • Claire Kenneth: Halálos háromszög (1x)
  • Jeffrey Archer: Se több, se kevesebb (1x)
  • Anne Rice: Lestat, a vámpír (1x)
  • Stephenie Meyer: New Moon - Újhold (1x)
  • Stephenie Meyer: Twilight - Alkonyat (1x)
  • Anne Rice: Interjú a vámpírral (1x)
  • Peter Mayle: Hotel Pastis (1x)
  • Wilbur Smith: A folyó istene (3x)
  • Rejtő Jenő: Csontbrigád (3x)
  • B. T. Bradford: Ravenscar örökösei (1x)
  • Rejtő Jenő: Menni vagy meghalni (2x)
  • Dan Brown: Angyalok és démonok (2x)
  • Rejtő Jenő: A megkerült cirkáló (sokx)
  • Alessandro Baricco: Selyem (hangoskönyv)
  • John Altman: A szigorúan őrzött ház (1x)
  • Rejtő Jenő: Vesztegzár a Grand Hotelben (hangoskönyv)
  • Rejtő Jenő: Az elveszett cirkáló (hangoskönyv)
  • Rejtő Jenő: A tizennégy karátos autó (hangoskönyv)
  • Jeffrey Archer: Tökéletes másolat (2x)
  • Christopher Paolini: Brisingr (1x)
  • Robin Cook: Kóma (sokx)
  • Robin Cook: Halálcsapda (1x, végre átrágtam magam rajta...)
  • Arthur Hailey: Detektívek (sokx)
  • Jeffrey Archer: Kettős mérce (1x)
  • Lee Child: Hiba nélkül (2x)
  • B. T. Bradford: Szerelem egy másik városban (1x)
  • B. T. Bradford: A múlt ködében (1x)
Felfedeztem Nora Robertset, mindegyik könyve nagyon tetszett. Karácsonyra kaptam három könyvet tőle, meg ott figyel a polcon három másik könyve is, könyvtárból, úgyhogy nem maradok 2010-ben sem olvasnivaló nélkül. Ráadásul nagyon remélem, hogy megjelenik magyarul B. T. Bradford Ravenscar-trilógiájának befejező kötete, Meyertől a Breaking Down, valamint az Eragon 4. része legalább angolul...

(A kép innen származik: http://images.puszta.com/kalocsai_foszekesegyhazi_konyvtar/dter17.jpg)


3 megjegyzés:

  1. Gratulálok a listához! És mindezt két gyermek mellett...nem semmi! :-)

    VálaszTörlés
  2. Ezt nevezem! Te is igazi könyv-imádó vagy!Én még össze sem számoltam a tavalyi olvasmányaim!:o)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :-)
    Még mindig nagyon-nagyon szeretek olvasni, bár amióta családom van, kevesebb a szabadidőm, meg elkezdtem hímezni, így némileg háttérbe szorult. Ezek alapján el lehet képzelni, mennyit olvastam hajdanán ;-)
    Ráadásul gyorsan is olvasok, pláne, ha izgalmas olvasmánnyal találkozom. Egyébként az idő minél jobb kihasználása érdekében akkor is szoktam olvasni, amikor egyedül eszem, vagy bkv-ra várok, mert ilyenkor nem lehet hímezni vagy gyöngyöt fűzni :-)

    Jucus, kíváncsi vagyok a te olvasmányaidra is :-)

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...