2010. március 13., szombat

10 éve történt...

2000-ben, épp ezen a napon a húgomért mentem egy szülinapi zsúrba. A párom tanácsára (millió puszi neki érte!) egy másik útvonalon közelítettem meg a célhelyszínt, mint eredetileg terveztem. A szemem folyamatosan a járdát pásztázta, nehogy canis mergába lépjek, míg egyszer csak a járdaszegély mellett észrevettem valamit. Hm, olyan, mintha kiszóródott gyöngy lenne, de az nem lehet. Jó, de akkor mi. Visszaléptem, és kiderült, hogy tényleg gyöngy! A járda mellett hevert egy cipős doboz, az egyik sarka kiszakadt, onnan ömlött ki a gyöngy, üvegszilánkok kíséretében. Levettem a doboz tetejét, és rengeteg gyógyszeres üveg volt benne, félig vagy tele gyönggyel. Az egyik ilyen üvegcse tört szét, és hívta fel a figyelmemet a kincsre, mert ez aztán kincs a javából :-) A hátizsákomba beletettem az összes ép üveget. Otthon átmostam a gyöngyöket és az üvegeket is, mert elég dohos szaguk volt. Remek minőségű gyöngyök, cseh gyártmánynak tippeltem őket. Beszkenneltem az akkor készült fényképet:


Azóta sok szépséget fűztem belőlük, és néha eszembe jut, vajon ki és miért dobta ki őket...
Nektek van ötletetek? És esetleg hasonló kincslelő történetetek?

6 megjegyzés:

  1. Szerencsés történet! :)
    A gyöngy talán valaki után maradt - egy szomorú emlék... vagy egyszerűen csak megunta valaki a gyöngyözést. Bár ez esetben én nem dobnám ki, hátha jó lesz még valakinek...
    Vannak, akik könyveket szórnak ki zsákszám. Egyszer öcsém barátja állított be apuékhoz vagy 3-4 nagy zsákra való könyvvel, hogy egy kuka mellett találta, és gondolta, apuék szívesen elfogadják. Valószínűleg hagyatékból származtak, és az örökösnek nem kellettek. Pedig nem ponyvaregények voltak...

    VálaszTörlés
  2. Igen, az is érthetetlen dolog számomra, amikor könyveket dobnak ki. Humánusabb, amikor a kuka mellé rakják le, de akkor is...

    VálaszTörlés
  3. Hmmmm! Ezt nevezem kincsnek! :o)
    Nekem a párom talált a strandon egy jó könyvet - ez jut most hirtelen eszembe.

    VálaszTörlés
  4. Micsoda szerencsées véletlen! És így történik egy csomó dolog az életben...de nekem ennyire szuper sztorim még nincsen :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon boldog születésnapot itt is Veronikának!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is valaki után maradt meg a sok gyöngy és a férje dobhatta ki....
    Nálunk rendszeresen van kitéve a kuka tetején vadonatúj holmi. Nem igazán értem a mai világban ki és miért dobja ki?

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...