2010. március 2., kedd

Kétéves évforduló

Két éve ezen a napon kezdtem el hímezni a lobogót hímző nőt, hivatalos nevén a The Stitching the Standardet.

A jeles esemény alkalmából ma elő is vettem, de alig 70 öltést tudtam hímezni a nő feje fölött. Úgyhogy nem készült fénykép a "haladásról", hanem az előző fázisról teszek fel fotót, amely a 25. hímzésnapon készült.

Golden Kite minta, 68 + 25 kevert színt tartalmaz, két szállal, DMC-vel hímzem 16-os fehér Aidára. 180 x 405 = 72 900 öltésből áll, 28 x 64 cm lesz, amikor elkészül.








5 megjegyzés:

  1. Hűűűű! Csodaszép! Ez igen! Gratulálok! Még nekem szokták mondani, hogy türelmes, és kitartó vagyok, hát akkor rád ezt minimum ötszörösen mondhatom. Két éve? Minden elismerésem. Gyönyörű ez a hímzett kép! El vagyok ájulva! Meg is mutatom a barátnőmnek, aki keresztszemezik. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :-)
    Azért is haladok vele lassan, mert mást is hímzek, meg néhanapján gyöngyöt is fűzök, de egyszer biztos elkészülök vele :-)

    VálaszTörlés
  3. Kitartás! És boldog szülinapot a hímzésnek :-)

    VálaszTörlés
  4. Szép lesz ha kész lesz.
    Ha van időd nézz be hozzám , van számodra valami....

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...