2011. április 28., csütörtök

Barack-padparasha szett

A "valami barackos" és a "valami padparasha" nászából született ez a szett. A medál mintája Biloba, más színekkel, a fülbevalót pedig menet közben találtam ki a medál alapján.


Persze ez sem készült teljesen zökkenőmentesen, a medál első fűzésénél elszakadt a cérna, másodjára eltört két gyöngy. Akkor azért befejeztem, hogy lássam, hova milyen színű gyöngy kerüljön. A harmadik nekifutásra végre elkészült a medál. A fülbevalót menet közben kellett párszor visszabontani, hogy szépen igazodjanak a gyöngyök, de legalább nem kellett teljesen elölről kezdenem. Tetszik, szeretem :-)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon egyedi lett! Villámgyorsan készülnek a műveid, főleg, ha azt nézzük, hányszor kell újrafűzni. Én mostanában nem vagyok ennyire termékeny.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :-)

    Összehasonlítva a gyöngyfűzést a hímzéssel, gyorsabb az eredmény, viszont általában többször kell visszabontani. Néha van olyan, hogy három órán keresztül csak fűzök, bontok, a végén mégsem tudok semmit felmutatni. Három óra hímzésnek vagy varrásnak azért általában kézzel fogható eredménye van :-)

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...