2011. április 4., hétfő

Kék-arany háromszög

Tegnap este, ajándékba készült ez a medál, sikerült befejeznem, mielőtt lecsukódtak volna a szemeim fűzés közben :-)

Egy titkos hímzős projekten dolgoztam március közepén, aztán két gyöngyös munkán, fotó sajna ez utóbbiakról sincsen, mert mind a kettőt elajándékoztam, és elfelejtettem fényképezni.
Az egyik egy könyvjelző, pontosabban könyvjelző-dísz, a másik pedig fülbevaló a bordó lótuszvirághoz. Ha valamikor lencsevégre kapom őket, természetesen megmutatom majd.

Írtam magamnak egy listát a tervbe vett gyöngyözésekről, az első helyen szerepelt ez a medál. Van még rajta tizenöt további tétel, egyszerű és bonyolult, régi és új terv, "tudom, hogy mit akarok, egyszerűen csak megfűzöm" és "valamit kéne alkotni ezekből a színekből, próbálkozom-próbálkozom", úgyhogy remélem, hamarosan újabb kész alkotásokkal jelentkezem majd.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Én is épp peyote háromszöget fűztem a napokban. :) Annyit babráltam vele, míg sikerült...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz lett! Én imádok háromszöget fűzni ...az más dolog, hogy jó darabig sajnos nem lehet:-(

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :-)

    Phan, örülök, hogy sikerült :-) A blogodban még csak arról olvastam, hogy nem akart összejönni.

    Kata, miért nem lehet?

    VálaszTörlés
  4. Hát igen, még nem fotóztam le. De majd mutatom! :)

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...