2019. április 24., szerda

Xszemes munkáim 2011-ben

2011-ben sokkal kevesebbet hímeztem, mint előtte bármikor.
Ennek fő oka az volt, hogy február elején Veronika cukorbeteg lett, és szabadidőmben főként a diabétesszel és a hozzá tartozó diétával kapcsolatban kerestem információkat, változatos recepteket.
Amikor már szereztem némi gyakorlatot a diabétesz kezelésében, akkor lelkileg is helyrerázódtam, és ismét elkezdtem alkotni. Ekkor főként gyöngyöt fűztem, mert gyorsabb sikerélményt adott, mint a hímzés, úgyhogy rengeteg ékszer készült el ebben az évben.

Január 17-én a sasos hímzés minden kereszt- és félöltésével elkészültem, már csak a kontúrok voltak hátra. Fekete anyagra a kontúrozás külön kihívás, viszont akkor jött a diabétesz, ami épp elég volt kihívásnak, úgyhogy több mint egy évig félretettem a sast.

Ebben az évben az első elkészült hímzésem egy képeslapot díszített, amelyet köszönetképpen adtam Vercsi diabetológusának az első kontrollon. Két nap alatt készül el 14"-es Aidára, Venus színnel.



Májusban Yolának készítettünk közös projektet 60. születésnapja alkalmából, ágytakaró lett belőle. Ezeket DMC fonalakkal 28-as vászonra készítettem:



A 4 éjjeli tájképből 2009-ben készült el a Taj Mahal, most végre augusztus-szeptemberben csatlakozott hozzá Párizs, majd Egyiptom.
18"-as középkék Aidára készül, Venus fonallal egy szállal. 54x54 öltéses minden motívum, ami 8 x 8 cm.

Karácsonyra egy barátnőmnek kelta könyvjelzőt hímeztem 7,5 óra alatt, 26 öltés széles 16"-os Aidaszalagra, 7 Venus színnel.


Szintén karácsonyra készült az unokahúgomnak egy sellővel díszített ékszeresdoboz, 14"-es Aidára.


Ugyan előző évben részemről minden RR hímzéssel elkészültem, de még voltak olyan kendők, amelyek folyamatban voltak, ezért a Lassú RR 4. kört 2012-ben kezdtük el.

Következő évre a kontúrozásra váró sast, a majdnem kész esőcseppes rózsát, a 75%-os készültségi állapotban lévő 4 éjjeli tájképet és a hímző nőt vittem át.

Egy kis csemege ráadásként, október 19-én Anna kérésére elkezdtük visszafelé számolni, mennyi idő van még hátra iskolakezdésig. 683 nap. És 2013. szeptember 1-ig folyamatosan számoltuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...