2009. január 8., csütörtök

2009-es terveim

Nos, a tavalyról maradt 3 befejezetlen hímzések közül elkészült az RR, így az első terv rögtön teljesítve, juhhé!
A sast talán be tudom fejezni idén, de nem lepődöm meg, ha mégsem, a hímző nőt pedig szerintem még 2010-ben sem, de ne legyen igazam ;o)

A 2009-es év meglehetősen izgalmas és kiszámíthatatlan lesz, úgyhogy a terveim inkább apróbbak a gyors sikerélmény miatt, és mellettük folytatom a két nagy projektet.

1. PIF ajándékok
Pszt, már folyamatban vannak, képeket csak azután mutatok, ha mind célba ért :-)

2. Lassú RR2 magasságmérő
Még a mércét és a számokat kell ráhímeznem, valamint készre varrnom.
Karácsonyra szerettem volna elkészíteni, de máshogy alakultak a dolgok.

3. Lassú RR3
Valamikor tavasszal kezdődik, nekem süteményes terítőm lesz, képeket és részleteket majd később, érdekes története van a mintáknak.

4. Tündéres biscornu tűpárna
Ez tipikusan a gombhoz a nagykabát tűpárna esete, ugyanis van egy gyönyörű tündéres gombom, az lesz a közepén, és ahhoz kértem a mintát a Magazin olvasóládájában.

5. Zöldséges tűpárna
Szinte minden alapanyag megvan már hozzá, több esetben az eredetileg javasolt fonalat mással helyettesítem.

6. Rhodes Butterfly Biscornu
A terveim között ez a legújabb szerelem.
Ugyan ez már a harmadik tűpárna a sorban, de sajnálom őket tűvel agyonszurkálni, úgyhogy csak nézegetni fogom őket, olyan gyönyörűek :-)

7. Make a Wish
Nagyon-nagyon tetszenek a Passione Ricamo tervezésű tündérek. Ezt a kis szépséget választottam közülük, a DMC fonalaimat tartalmazó dossziét fogja majd díszíteni.

8. 4 éjjeli tájkép
Legalábbis az lesz belőle, miután a télapót "kiretusálom" belőlük.
14-es Aida helyett 18-asra fog készülni, így kicsit mini Permin hatása lesz, ami szintén nagy kedvencem.

9. Blackwork Fruits
Csak az egyiket fogom kihímezni, még nem döntöttem el, hogy melyiket, és olyan szatyor lesz belőle, mint amilyent karácsonyra készítettem JJ-s hímzéssel.

4 megjegyzés:

  1. Az a tűpárna nagyon étvágygerjesztő,nekem is lenne hozzá kedvem!

    VálaszTörlés
  2. Biscornu és Passione Ricamo tündérke, ezeket én is megcsinálnám:-))) A lányomnak épp nem rég gyűjtögettem pár mintát, köztük a Passione Ricamo free tündérkéket is. Meg is csinálom neki, az biztos.

    VálaszTörlés
  3. Remélem, hogy az én tűpárnám látványa is ilyen ínycsiklandó lesz :-)

    Tetszik, hogy nagyon kecsesek, légiesek a Ricamo tündérkék. Majd sasolom a blogodban az eredményt :-)

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...