2009. január 23., péntek

Barbara Taylor Bradford: Szerelem egy másik városban

Könnyed, egynapi olvasmány, az írónőtől megszokhatott fordulatos cselekménnyel, tetszett.

"Megfeneklett házasságából menekülve a jóképű, huszonkilenc éves Jake egy connecticuti kisvárosba költözik, ahol mint elektromossági szakembert és a különleges fényhatások zseniális szakértőjét beszervezik a helyi amatőr színtársulathoz. Itt ismerkedik meg a negyvennégy éves, elvált Maggie-vel, aki belsőépítész. A tizenöt év korkülönbség ellenére szerelmük egyre mélyül, úgy tervezik, hogy Jake válása után azonnal összeházasodnak. A sors azonban - mint tudjuk - sohasem ilyen kegyes, a szerelmeseknek számtalan belátható és beláthatatlan akadályt kell leküzdeniük, míg életük révbe ér... a születést halál, a halált születés követi."

3 megjegyzés:

  1. En is nagyon szeretem a konyveit, az elso amit olvastam - Woman of Substance volt a kedvencem, es egy tv mini sorozatot is csinaltak belole ami szinten nagyon jo volt.

    VálaszTörlés
  2. No igen, az Emma Harte-dinasztiáról szóló könyvei az abszolút kedvenceim, a nálunk kapható mind a hat kötetet olvastam nem is egyszer :-))
    A belőle készült filmeket is láttam, nekem is tetszettek, kivéve A legkülönb unoka (To Be the Best), mert ott túlságosan elrugaszkodtak a könyvtől.

    VálaszTörlés
  3. Egy könyvből átélni a szerelmet, szórakozásnak talán jó, de mindezt a valóságban megtapasztalni, de mégis virtuálisan, az leírhatatlan !

    Én.

    VálaszTörlés

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...