2009. január 2., péntek

Losenheimi szánkózás

Idén utoljára tavasszal pihentünk a holland utunk során, úgyhogy elhatároztuk, hogy ünnepek között néhány napot Ausztriában töltünk.

A Bécstől kb. 70 km-re lévő Schneeberghez mentünk, Attila néhány TTB-s túratársával együtt.
A losenheimi sípályánál leparkoltunk az autókkal, és gyalog tettünk meg a szállásunkig (Berghaus Mamauwiese) vezető kb. 2,5 km-es utat. Annát szánkóval húztuk, ahol lehetett, bár legtöbbször túl mély volt a hó vagy túl meredek az emelkedő. Egyszer fel is borult, onnantól kezdve nem volt hajlandó visszaülni, sétálgatott vagy vittük.

A szálláson mi szobát foglaltunk magunknak, a többiek matraclágerben aludtak. Minden nagyon kényelmes és elég meleg volt, finom volt minden étkezés is.

Másnap a többiek elmentek a Schneeberget meghódítani. Két csapatra váltak, két úton indultak a csúcs felé. Csak az egyik csapatnak sikerült megmásznia a 2061 m magas Kaisersteint, a másik csapat útvonalán a túl sok friss hó időnként hónaljig ért...
Mi ezalatt a környező mezőkön hóembert építettünk, és Annát sikerült ismételten megbarátkoztatni a szánkóval, a végén nagyokat csúszkált.

Harmadik nap már indulnunk kellett haza. Mindannyian elsétáltunk a Sebastian-vízesésig, ott Annával egy hüttében megvártuk, amíg Attila elment a 3 km-re lévő autóért, majd egy finom ebédet követően búcsúztunk a havas Alpoktól.

További képek a képtáramban: Losenheim szánkózás

1. Gyönyürő helyen jártatok! :-))))

2. csodás lehetett!
    Anna legalább szánkózott jókat, úgy sajnálom, hogy itthon szinte már nincs is rendes hó:( a fiaim össz-vissz egyszer szánkózhattak:(
    köszi, jó öteletet adtál, lehet hogy szerevezek egy kis hosszúhétvégét vmikor;)

3. Nagyon szépek a fotók, örülök, h jól sikerült a kirándulás! Nézegetem a képeket!

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...