2009. szeptember 5., szombat

Elutaztunk...

Négy napig nyaraltunk Kaszón, "Somogy zöld szívében", egy gyermekbarát üdülőparkban, és nagyon jól éreztük magunkat. Anyósomékkal mentünk, így mi is többet tudtunk pihenni, mint egyébként.

Odafelé útba ejtettük a petesmalmi vidraparkot Lábodnál. Halakkal előcsalogattak nekünk két vidrát, Aladárt és Lucát, majd a tanösvényen sétálva sok egyéb állatot is láttunk, két gólyát, egy kárókatonát, majd gémeket, többféle récét, békákat, gyíkokat.

Másnap elmentünk a kehidakustányi élményfürdőbe. A medencék környékén kevés volt az árnyék, de felkészülten mentünk, vittünk Veronikának napsátrat. A legjobban a sodrómedence tetszett, jó sok kört megtettünk benne Anna kapitánnyal, aki az ő a sárga hajójában hasította a vizet. Sajnos nem üzemelt a hullámmedence, pedig szívesen kipróbáltam volna. Nagyon praktikus volt a baba-mama szoba a szoptató sarokkal, igazán remek napot töltöttünk itt.

A korábban vasárnapra jósolt esős hidegfront egy nappal korábban érkezett. A szombati munkanapnak köszönhetően járt a kaszói kisvasút, úgyhogy elvonatoztunk Szentára és vissza. Szerencsénk volt, mert a kirándulásunk alatt épp nem esett az eső. Útközben láttunk szarvast és őzeket, és hogy alaposabban szemügyre vehessük egymást, a mozdonyvezető ilyenkor le is lassított. Egyébként, ha nem volt kanyar vagy váltó, elértük a szédítő 15 km/h sebességet is. Veronika lelkesen nézte a mellettünk elsuhanó tájat, majd zötykölődés ide, zakatolás oda, édesdeden elaludt. Miután visszaérkeztünk a kaszói állomásra, jót játszott Anna az erdei játszótéren.

Vasárnap hazafelé jövet megnéztünk Keszthelyen egy lepke- és hüllőkiállítást, valamint a kastély mellett lévő modellvasút-kiállítást, és fincsi ebéd után indultunk ténylegesen haza. Autózás alatt Gryllus Vilmos: Maszkabál című lemeze volt a sláger, 11-szer hallgattuk végig, pedig készültem más gyerekzenékkel is.

Sajnos végig tombolt az allergiám, amit ezen a nyáron idáig megúsztam, de más negatívumot nem tudok mondani a nyaralásunkról :-)

A képtáramba feltettem további képeket.

Hímzésügyileg csak kicsit haladtam, esténként a gyerekek után mi is hamar nyugovóra tértünk. Mindössze egy oviszsákra kerülő falevelet fejeztem be Annának, de arról egy másik bejegyzésben írok majd.

1. Szép helyen voltatok! Mekkora már a kicsi és a pici, eláll a szám!!

2. Jó kis kirándulás volt az ovi előtt.

Nyáron mi is voltunk a kehidakustányi fürdőben. Nekem is nagyon tetszett a baba-mama pihenő. Bár főleg baba-papa pihenés zajlott nálunk, amíg én végre fürödtem :)

3. Bizony, úgy nőnek, mint a gombák :-)

Fú, az nekem is nagyon jól esett :-)

4. Ez tényleg tartalmas utazás volt, sok mindent láttatok!
    A vidrás kép fantasztikus!

5. A vidrákért én is teljesen odáig voltam :-)

6. Nagyon jó lehetett! Főleg az édes vidrák tetszettek!

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...