2010. június 18., péntek

Rózsaszín lótuszvirág

Még régebben kaptam a páromtól rózsaszín szívecskés Swarovski fülbevalót. Most sikerült vennem ugyanolyan színű, kisebb szívecskéket, és tegnap éjjel elkészült belőle ez a gyönyörű medál. A fülbevaló kapott új kapcsot, és kiegészítettem néhány gyönggyel, hogy még jobban passzoljon.



Az első verzióban átlátszó kristály gyöngyöket fűztem középre, de valahogy nem volt az igazi. Újrakezdtem bordó gyöngyökkel, és már menet közben egyre jobban tetszett. A lánc negyedik nekifutásra készült el. Először a felfüggesztés helyén változtattam, utána a csiszolt gyöngyök elrendezésén, aztán az egyik oldalon a kelleténél egy gyönggyel többet fűztem fel, persze a legelején. Végül aztán csak elkészült, úgyhogy nagyon boldogan mentem aludni :-)))

Legalább egyszer biztos fűzök még ilyet, kékeszöld szívecskékből.

Andrea, Manka, Móni, köszönöm szépen a segítséget! :-)

6 megjegyzés:

LinkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...